Oddílová Lužnice
Předchozí Zpět Následující

Oddílová Lužnice - 4.5.-8.5.2012

Zuzka naplánovala výlet na Salzu... a skončili jsme na Lužnici:-) Po mnoha letech jsem si dala masňáckou vodu na otevřenkách a s bagáží.
Ráno v kempu na Majdaléně - vstavači pracují na snídani:-) Ale netřeba vařit čaj, tohle je pravá snídaně vodáka! Tak tohle jsme taky nejeli… Nasedáme v Suchdole pod jezem, jedeme na Majdalenu. Radši moc nepádluj, ať si to užijeme. To je správná voda! Pomoc, cáká to! Pěna. Nacházíme lanovku přes vodu a po konzultaci  majiteli ji hned taky testujeme. Zub. Honza. Po naší návštěvě ji radši zdemontovali, nevím, jak si to vysvětlit:) V kempu jsem se v klidu převlíkli a pak nastalo boží dopuštění. Ještě nikdy jsem nezažilo, aby bez přestavky půl hodiny padaly kroupy. Zuzka mezitím jela pro auto a prý ani nezmokla… Kroupy padaly jen na Majdaleně. Čekání na odvoz pro auto. Následky roztávaly ještě druhý den. Povodeň. Trnkovic stan byl po téhle spoušti z půlky ve vodě. Jen Markéta má radost prostě ze všeho:-) Noční výhledy. V neděli je opět krásně. Přetahování. Podemleté stromy na březích vypadají jak z jiného světa. Drsný jez. Slabší kusy musí po břehu. Je třeba se protáhnout před sjetím Honza na svého háčka nepočkal! Relax. Oběd v trávě. Adrenalin! Strom spálený bleskem. Zase se honí mračna, dokonce se oblékáme. A to ještě nevíme, že na Krávovně nezalágrujeme. Památný strom u památníku Emy Destinové.Ve  čtyřech ho objal jak prd:-) Památný strom. V pondělí se složení trochu mění. Opouští náš  Trnkovic famílie a Hujer, přijíždějí Čiháci.Taky voda se mění… Pěny je čím dál víc.. Houpačka - kdo je asi pod ní, Ano, Markéta! Průzkum jezu. Průzkum jezu. Drsné peřeje. Drsné peřeje. Tenhle ceník je opravdu z roku 2012! Jeďte  šlasnou, ale pořádně rozpádlovat! Asi tomu musíe trochu pomoct. Rituálmí tance před nasednutím do lodi. kořeny. Sháníme dříví na oheň. Tak pojď ke mně! My dřevo nosíme, pejsek odnáší jez jez pohodička Je sice max 15 stupnu, ale Marketa vode neodola. Poslední jez. Markéta musí jít cestou lodí - a hned 2x